22 Ocak 2016 Cuma

En iyi uygulama !!!

Merhaba !!! 

Gün içinde düşünmeden tükettiğimiz herşey bize katlamalı olarak geri dönecektir 🌀 hatta masum görünen yiyecekler bile bu program bana çok şeyi öğretti ara ögünlerimi atlamamayı ne kadar su tükettiğimi kaç kaşık dondurma, kaç tane bisküvi yemem gerektiğini veya kaç kaşık yemek tüketmem gerektiğiyle ilgili en büyük yardımcım oldu.Kaç adım attığımı kaç kalori yaktığımı haftalık hedefleme kilomu ve en sonunda bugün aylar sonra beklediğim yazıyla karşılaştım "Hedef kilonuza ulaştınız". 💪🏻 🤗
Bu programı nasıl buldum diye sorarsanız bütün #Appstore 'un uygulamaları tek tek indirdim ve denedim (😂 böyle de psikopatım )🙌🏻 kalori miktarları doğru ve yakınınızdaki diyetisyenleri ve numaralarına kadar detaylı olarak gösteriyor.Gördüğünüz gibi yiyecek alanları çok geniş madoda ki pastalara kadar gösteriyor 😋 Ücretsiz uygulamadır ekstra sizden paket talebi için falan para istemiyor.Uygulamanın adı 👉🏻 "Diyetkoçum"  arada boşluk olmadan yazın❕
#diyetkoçum ☕️ bu arada önerim şekersiz filtre kahve 💁🏼 haydi fit olmaya 🏃🏻

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder