19 Ocak 2016 Salı

Maybelline the Colossal Volum Express Smoky Eyes Mascara

Maybelline the Colossal Volum Express Smoky Eyes Mascara 

Merhabalar !!!
Son zamanlardaki favori maskaramdan bahsetmek istiyorum.Öncelikle benim kirpiklerim kısa ve cansız o yüzden maskara seçimlerimi ve temizleme ürünlerini iyi seçmem gerek bu konularda hassasım ve o yüzden çok dikkatli ürünleri inceleyip kullanıyorum.Hadi ozman anlatmaya başlayalım.
Maybelline colossal smoky eyes adlı maskarası bahsettiğim gibi kirpiklerim kısacık ama bu ürün inanılmaz güzel uzatıyor ve son zamanlarda yine denediğim bir çok markanın maskaraları tek tek ayırma konusunda zayıftı.Kesinlikle yapışmadan tek tek ayırıyor.Hacim konusunda düşük buluyorum bunun için de 2 ve ya 3 defa üstünden geçmekte fayda var böylece tam kusursuz istediğiniz gibi kırpıklare kavuşabiliyorsunuz.☺️  Ben sürekli üstünden geçmek yerine birbirlerinin eksikliğini tamamlayacak süper ikili keşfettim. İlk katı smoky eyes 2. Katı ise yine Maybelline ait olan the Falsies Push up Drama ile geçiyorum.Push up drama ilgili detaylı yazı gireceğim ama yinede kısaca bahsetmek istiyorum.Öncelikle siyahlığı inanılmaz iyi ama yapısı çok sıvı bu sebepten sürdügünüzde kirpiklerinizi birbirine yapıştıyor.Eee birde sürerken kazayla göz kapağına bılaştırırsanız yandınız.Kirpiklerimi malesef ki uzatmadı 👎🏻 Smokey eyes hacim konusunda düşük ama uzatma kısmında tam not aldı.Birbirlerinin eksikliği tamamlayan mükemmel ikili keşfettim.Sanırım ikisine bayağı kafayı takacağım çünkü ikisini birlikte kullandığımda inanılmaz güzel sonuç elde ettim.
Umarım yazım faydalı olmuştur.
Sorunuz veya öneriniz varsa yorum bırakabilirsiniz.
İyi günler dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder